spotlight.

Denna kommentaren var bara så awesome så den förtjänar en plats i rampljuset.

Jojo ([email protected]) om Friday!:
Jag har tre saker jag vill framföra: 

Jag vill tänka på slutet för sedan kommer du hem och jag saknar dig galet mycket och du måste komma och bo hos mig i Stockholm någon gång i sommar och gaah, jag längtar tills slutet helt enkelt haha.

Aghshjkfhsdkhslkfsdlkhdlkhljdhkjf SLUTA nu. Herrejösses vad vacker du är kvinna!!! 

Och hallå ditt jäääävla mongo. 
Lina i slutet av förra trimester: "Buhuuuhuuuu jag vill inte att den här trimestern ska vara sluuuut. Wäääää stackars mig nästa kommer suga yadayadayada." Haha och nu låter du precis likadant. Sista kommer bli minst lika bra den också, don't you worry.

Det var allt från mig för denna gång. PUSS!

hahahah ... ! Okej, to start with:
#1 DET kommer bli awesome!! Klart jag tänker dra till Stockholm då jag kommer hem i sommar!

#2 

#3 I knooooow.. hahah jag erkände ju att jag var patetisk, and you're right!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback