Friday!

Idag kommer familjen hem från Utah. Det kommer bli konstigt kände jag och Jessie. Det har varit skitkul att vara hemma själva. Haha. Vi har dock inte gjort så mycket speciellt. Efter skolan i onsdags kom Solvor över och sen sov hon över. Jessie blev kidnappad av sina kompisar som gav oss en hjärtattack då dom slängde sig på dörren, och jag och Solvor hängde runt och lyssnade på musik och grejade. Och sen gick vi på en kall promenad. På torsdagsmorgon var Jessie tvungen att åka till skolan och ta ett attendence finals medan vi sov länge och slöade. Sen kollade vi på Edward scissorhands. Den hade jag aldrig sett förut! Gillade den och Johnny Depps söta ärriga fejja.

Sen, vilket kändes som evigeter och dagar senare, efter Solvor åkte hem och jag städat och pysslat och dagit en dusch, åkte vi över till en av Jessies kompisar. Hon som har en pappa som gjorde sitt mission i danmark. Han diggar jag! Det är så sjukt kul att prata om typ svenska och skandinaviska grejer som ingen amerikan skulle förstå, med en Amerikan. Blev lite förhörd vid middagsbordet. Om vad jag tycke och saker och ting, ameikansk och svensk, och allt möjligt. Sen fick jag han till och med att prata danska, vilket var skitkul! Jag fattar ju generellt inte danska, men jag fattade det mesta av det han sa och i mina svenska öron lät det väldigt danskt. Haha.

Jag och Jessie funderade på om vi skulle ta en tur till G's Dairy och köpa glass. Haha ja vi går dit ganska ofta. Men det är det enda stället som finns på gångavstånd typ. Klart man kan gå in till stan härifrån, men det tar nog ett tag. Och sen är det vinter. Och sen bor jag ju uppenbarligen med Amerikaner. tihi.

Idag har det varit så himla soligt och fint också! Jag får så sjukt dåligt samvete för att jag bara sitter och degar inomhus. Det finns ju liksom inte så mycket att göra ute på gatan.. förutom att ta en promenix. Men som sagt. - Bor med amerikaner. Och dra sig ut alldeles ensam tar dubbelt så mycket motivation. Haha.
Andra trimestern är över nu. Jag har bara en tredjedel av mitt år här kvar!! Men jag vägrar att tänka på slutet nu. Hoppas på att nästa tri blir lika rolig! Förvarnar er iallafall med att jag kommer garanterat vara deprimerad dom första två veckorna för att jag kommer sakna den här trimestern. Hahah jag är så sjukt patetisk.
Men vad jag kommer sakna pe:n och alla söta! Och alla mina andra klasser också. Min engelskaklass.. som jag hatade från början.. och matten där jag blabblar öronen av folk och har skitkul med Sandra och Kiana, och foods and nutrition där vi får äta och grejja i slutet av dagen.. aw. 

Don't cry because it's over. Smile because it happened.

Kommentarer
Jojo säger:

Jag har tre saker jag vill framföra:



Jag vill tänka på slutet för sedan kommer du hem och jag saknar dig galet mycket och du måste komma och bo hos mig i Stockholm någon gång i sommar och gaah, jag längtar tills slutet helt enkelt haha.



Aghshjkfhsdkhslkfsdlkhdlkhljdhkjf SLUTA nu. Herrejösses vad vacker du är kvinna!!!



Och hallå ditt jäääävla mongo.

Lina i slutet av förra trimester: "Buhuuuhuuuu jag vill inte att den här trimestern ska vara sluuuut. Wäääää stackars mig nästa kommer suga yadayadayada." Haha och nu låter du precis likadant. Sista kommer bli minst lika bra den också, don't you worry.



Det var allt från mig för denna gång. PUSS!

2012-03-04 | 13:55:47
Bloggadress: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback