dagen idag

Började dagen med att fara på skolan och förbereda och fick sen veta att dom inte skulle hinna ha nån lektion för att dom tydligen skulle ha friluftsdag. Den pensionerade gubben Harry som haft klassen (som vi även hade i idrott då jag gick på högstadiet) verkade dessutom ha lite svårt att släppa taget. Så jag får väl se om jag får honom med på lektionerna, trots att rektorn och jag kom överens om att jag kunde ta det själv om jag ville, haha. Nåja det kanske inte skadar. 

Sen for jag till Jobi. Hon städade för fullt men vi lagade mat och åt, sen hjälpte jag henne att stryka ett par gardiner. Jag fortsatte på den melodin när jag kom hem och mamma plötsligt råkade ge mig lite idéer på telefon. Hon räddade i alla fall min eftermiddag! Ni ska få se..

Vilade mig från det hårda arbetet (som jobi gjorde) på hennes säng. Ibland kan nån (eric) va så söt att jag råkar glömma bort vad den personen (eric) sa.

Mitt projekt började sen såhär:
(Jo det ser ut som jag lever ut hela mitt liv över snap).

Efter: 
 
Har numera ett helt hav till säng (känns det som). Skönt i förhållande till en 90-säng! Mitt rum är såklart inte optimalt. Det är en aning trångt, men så värt! Och jag ska väl inte bo här hela livet heller.. 
Nu ska jag testa hur det blev med att slå på en film eller nånting liknande. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback