gävle - uppsala - sala - ransta



Har gått på stan i Gävle, med Eric och Tobbe i tisdags, och själv i onsdags för att strosa runt och pröva lite kläder.

Är superdupernöjd. Med lite hjälp av killarna valde jag och köpte en ny klocka precis som jag önskat. I silver. Köpte också en av mina favvo VS body sprayer. Och en present till mamma.

När jag var själv gick jag sådär effektivt och tittade på det jag sett innan och införskaffade mig två nya träningslinnen och sen råkade jag köpa ihop en hel liten sommar outfit.
(Oooh så hiiimla intressant!! Gotta love being a girl. Eller..?)

Igår tog jag tåget (och ersättningsbussen och en ersättningstaxi....) hem till mamma från Gävle och stannar till imorgon. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback