nyåret 2014

Jag utlovar fler bilder från det mesta vi haft för oss, när vi kommer hem och alla bilder och dropboxar och överföringskablar är i ordning. Vi är i alla fall tillbaka från bergen sen i lördags om jag inte minns helt fel (dagarna smälter lätt ihop för mig när jag är ledig och ingenting är "normalt"). Vi bor hos Andreea. Jag måste säga att jag älskar det mesta, bara för att det är annorlunda. Även om precis allt inte är perfekt hela tiden så gör vi någonting. Bara det. 
Vi har hur som helst pysslat på med våra små utflykter, bland annat till den stora matvaruaffären.. Och till dom små. Vi har varit i gallerian, sett bio, ätit en massa kfc, tagit kort, haft en hel del doggy humor, hoppat på bussen alldeles svenska och ensamma, och hittat ett gym, läst böcker, åkt tunnelbana, promenerat i centrum, ätit en massa goda grejer, sett film och stirrat på musikkanaler.
På lördag åker vi hem. Eller var det söndag? ..Jag kan nog inte säga att jag inte är någon som tar dagarna lite som dom kommer för det mesta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback