just another new start

I förrgår, i måndags, fick jag plötsligt vara i en förskoleklass och på fritids. Det var roligt som omväxling! Sen vi kom hem för två veckor sen hade jag, då, varit ledig två dagar. Jag klagar inte!

Igår var dock arbetslöst och idag tog jag en heldag i Luleå och spenderade med Ida efter pappa skulle till flyget klockan 6 imorse. Stressig morgon när jag råkade ställa larmet en timma för sent och klev upp tio minuter innan vi skulle åka.

Hade det i alla fall supertrevligt med Ida och shoppade några grejer och åt bästa pastan i världen typish.

Roligaste denna vecka var nog nästan att jag fick min nya telefon! Livet känns så lätt nu för tiden. (vs mitt liv innan med iphone 3 eller sony ericsson med knappar). Jag har varit glad i tre dagar.
lol
 
  (ny tröja ba fyi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback