"Work like you don't need the money and love like you've never been hurt"

I veckan har jag hunnit med en massa olika jobb. Sex stycken på fem dagar i alla fall! 
Måndag - Timmersvansen förskola. Tisdag - Ugglan. Onsdag fick jag på Fluxen, och sen fick jag köra ända till Vidsel för att vara på deras förskola. Kändes som jag skulle utomands, det händer ju inte ofta att man är i Vidsel i vanliga fall, speciellt inte när det tar 30 min att köra dit. Igår var jag på Fluxen igen och idag blev jag väckt 6:40 efter.. 3 (?) timmars sömn för jobb på Ugglan, och eftersom jag var i hållsvattnet tog det som omväxling 30 minuter till jobbet, i jämförelse med mina vanliga tiominuterspromenader. Men jag hade lagomt med tid för att hinna.
Jag klagar då inte, så himla flyt.

Älskar att få vara både med gamla och barn. Och på så pass många olika ställen. Finns nackdelar med att jobba åt bemanningen, men fördelarna väger ändå rätt så tungt.


Snöigt
(Erics brorsa Robins klockrena kommentar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback