måndag & tisdag

Igår var första gången, sen i Rumänien skulle jag tro, som jag faktiskt sovit länge. Det här måste nästan gå till historien, i berättelsen om mitt liv i alla fall, men jag sover verkligen inte på morgnarna längre. Skulle tro att det beror på jobb. Snacka om att bli vuxen.. Kanske till och med pensionär när man vaknar av sig själv klockan 6 på morgon.

Hur som helst, efter min långa sovmorgon till halv tolv, kom Jobi hem från skolan. Sen handlade vi och sen var vi hos Joahnna och fick jättemumsigt te i hennes nya tekanna som hon var så stolt över. Sen lämnade jag Jobi där för att plugga, och for för att hjälpa Jonas med ännu en engelskauppgift. And I don't mind med deras alltid lika goda hembakade fika! På nåt sätt lyckdes jag även gå med på att hänga med på gymmet 7:30 imorse. 
(Ställde självklart in alarmet fel, igen, men vaknade såklart som himla tur var av mig själv 6:55).

I övrigt har jag gjort sånna där roligt vuxliga saker som jag gjorde förra året då pappa var borta. Som typ att skotta och tömma sopor och städa och skura och tvätta och glömma bort att hämta posten. I och för sig gör jag mycket av det där i vanliga fall också, men ändå. 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback