dagis

Fick ett bra uppvaknade 8:40 imorse eftersom jag fick vara på förskola. Där jag aldrig varit förut. Kl 9-16. Älskade det också. Så himla söta barn det finns.

Idag lyxade jag och pappa också till det med våran lilla traditionsenliga middag på mix, och så kommer en liten tjej fram till mig som jag har haft i förskoleklassen jag varit i bara två gånger.
"Har jag sett dig nånstans? ..Vad heter du? ..Hej Lina!" *Går iväg*. Haha ännu en sak som made my day.
Hörde nån bredvid oss prata om "fröken" medan vi åt men varken såg eller reagerade på det.

Fick dessutom äntligen jobb igen på ugglan imorgon efter att inte varit där på tre veckor!
Bra dag idag ba. :*

Var hos Jobi och fick pannacotta igårkväll för första gången i mitt liv, och så chillade vi med Malin och Frans. 
 
 
 

Kommentarer
johanna säger:

gottgott

2014-02-17 | 20:34:16
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback