and that's it

Det var i fredags jag jobbade i förskoleklassen, och på kvällen hängde vi hos Jobi och lagade mat innan vi spenderade några timmar funderandes över vad vi skulle göra. Det slutade med att vi körde en sväng och sen kollade vi på en skräckis hos mig. 

I lördags var jag i hålls. Prommis med söta hundar, perfekt väder, skoter (!) och bäst middag. På kvällen var vi hos Johanna och umgicks med mello och spel, efter vi haft lite tjejmiddag och lagat mat. (Andra middagen för mig lol).

Som pricken över i:et på en bra helg var det innebandy i söndags som jag äntligen kunde va med på! (jippi, arbetslös). Nä, jag jobbade ju faktiskt på kvällen sen. Det var hur som helst grymt sjukt kul att spela, som vanligt. 

Sen sov jag och Jobi i pappas stora säng. (Vilket vi kom på bättre sent än aldrig). Igår tog vi en promenad till Anna och hälsade på i deras lägga och fick hamburgare och gott fika. Idag hade jag intro på utegruppens hemtjänst.





Kommentarer
johanna säger:

lol kul du bloggar kompis

Svar: lol kul att du kommenterar kompis
Lina

2014-02-11 | 20:54:26
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback