mysigt slut på helgen

I fredagskväll vart jag depp när jag insåg jag gjorde bäst i att stanna hemma hela kvällen eftersom jag skulle upp och jobba 7-16 i lördags och hela eftermiddagen vart heldöd.

Jag sov inte speciellt bra men det visade sig såklart vara rätt så kul att jobba i hemtjänsten den dagen, med både Johannes och Johanna dessutom.

Sen snabbade jag mig hem när jag slutade (fick så passade skjuts av snälla Johanna som hade delad och gick på då) och blev överraskad av att min faster var på besök och hon och pappa beställde pizza.

Så efter en lördag med jobb, middagsmys och kul fest kunde jag äntligen åka med Eric till Holls (till skillnad från i fredags) och hade världens mysigaste söndag med hans familj.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback