write this down people!

Historisk händelse. Har färgat (halva) håret idag för första gången i mitt 20-åriga liv (förutom en gång i 3an med mammas röda hårtoning som försvann efter en vecka). Jag och Jobi hittade äntligen nånstans där vi kunde passa på att ta fler hål i öronen så det gjorde vi också, lite sådär, spontant. (Eftersom vi inte hittade nåt ställe i Rumänien i hopp om att det skulle vara billigare. Där gör de tydligen alla hål på sjukhus när de är små). Jag gjorde två till i höger och ett till i vänster. 100 kr st förövrigt. Äntligen fick jag ändan ur vagnen. Glad!
Kan kanske lägga upp en bild imorgon eller så, om håret blir bra då det torkat eftersom jag satt det i en fläta nu. Så får ni veta färg också..

När vi ändå är på det här temat kan jag ju passa på att visa lite smycken jag köpte i Rumänien, cuz i love guld. 

And the best part.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback