Travelception

Vi (jag och Jobi) är för tillfället i Transylvanien, igen, men vi bor den här gången hos Jobis kompis Stephany (som var utbytesstudent i Sverige förra året, då jag var i USA). Kom lite som en överraskning att vi kunde åka med dem hit från Bukarest för att hälsa på ett tag. Vi åkte i söndags och resan tog ca 5 timmar med bil. Vi åker mest troligt hem (tillbaka till Bukarest) i övermorgon, torsdag. Med buss. 
Har fått en aning panik (överdrivet) över allt jag tänkt skriva om och allt nytt jag har att skriva om, och mina opublicerade inlägg från förra veckan som jag inte fått tid att lägga upp! Men då jag får gott om tid lovar jag en superupdatering, om livet i Bukarest.
Men vi lever livet!

Vi åker mest troligt hem till Sverige på tisdag. Så om en vecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback