lördag.

Vi hade en bra morgon imorse då dagen började med att vi fick biljetter till One Direction!
Jag vaknade av att Jobi tände lampan, bad mig vakna och tog min dator och gick och satte sig för att köa till ticnet. Med två datorer för större chanser. Min reaktion var "Nej släck". Men efter en liten stund tog jag mitt täcke och mitt nyvakna jag och satte mig bredvid i soffan, och gjorde ingenting. Det gick inte så bra först och vi kom inte in förrän biljetterna tagit slut, på mindre än en timme. Men sen släppte de plötsligt nya till en helt ny konsert dagen efter också, och plötsligt fick vi biljetter till 14 Juni, 2014.

Kan ju inte påstå att jag är ett stort fan om man jämför med vissa andra.. och många andra, men jag gillar dem ändå! Tänkte why not. Så det ska bli kul!! Åtta månader i förväg, men I'm excited.

Sedan åkte vi iväg och spenderade eftermiddagen hos min moster och hennes man med två galna hundar. 



Imorgon är sista hela dagen här och på måndag flyger vi hem. Vi har varit borta i fem hela veckor! 
När jag kommer hem planerar jag att lägga upp ännu lite fler bilder från Rumänien som jag inte delat med mig av än. Hoppas ni är intresserade! 
 

Kommentarer
johanna säger:

intresserad är jag. aldrig sett bilderna förr...!! :D men de e ok.

2013-09-29 | 09:30:23
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback