lonely, I'm so lonely.

Är äntligen hemma i huset i byn igen efter att ha varit borta i fem veckor!
Jag är ensam.
Pappa är på väg hem, - med en lite detour någonstans utanför Stockholm, - så jag har gått från att vara runt 8 personer mer eller mindre hela tiden, till 2, tillbaks till 8, sen till 3, och nu.. ingen (mindre än mig själv)!

Och grejen är den att jag, bara fyi, inte är världens bästa på att underhålla mig själv och inte bli rastlös på en minut.
Tydligen måste jag "lära mig att vara vän med mig själv".
Så nu satsar jag på det.

Resan hem gick bra i alla fall, tåget var försenat, vi fick vänta på en ny buss i Bålstad, träffa nya mäniskor, träffa människa från byn (en andra gång), äta froyo (Jobi åt en supergod smoothie ist), äta Max, bli äckligt mätt, flyga, landa på Kallax, och bli hämtade av Jobis söta föräldrar.

Skriver snart igen!


Kommentarer
johanna säger:

sötlenisochberris

2013-10-01 | 00:37:26
Bloggadress: http://jobis.blogg.se
johanna säger:

kommer sover imorgon, de e lugnt, du behöver it sakna mig.

Svar: haha bra! <3
Lina

2013-10-01 | 00:39:14
Bloggadress: http://jobis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback