back from the mountains.



Hade trott jag skulle få chans att blogga lite snabbt där i torsdags efter vi handlade, men där vet jag inte riktigt vad jag tänkte. Vi packade snabbt ihop lite grejer, gick och la oss, sov fyra timmar, och åkte till tågstationen tidigt på morgonen. Resan började bra. Vi åt medtagna smörgåsar, och jag vart såklart allergisk mot brödet (har hänt en eller två gånger förut i Sverige). Mådde illa halva tågresan tills jag spydde tre gånger i rad ungefär, inne på tågtoaletten. 
Efter några timmar på tåget vart det någon timme med buss och sedan en liten promenad fram till huset vi hyrde. Var supermysigt där, ute på landet, bland bergen med frisk luft och stjärnklar himmel på nätterna. Svalt ibland och varmt i solen, om vart annat. 

Berättar mer imorgon (förhoppningsvis - om inte, så fort jag kan) om helgen och resan hit och laddar upp fler bilder! Nu ska vi sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback