Stockholm

I måndags åkte jag ner till mamma för att vara här ett tag. Vi åkte även till Stockholm i onsdags för att gå på en konsert med nåt gammalt band som mamma hade biljetter till. Vi bodde i gamla stan över natten och hade det var supermysigt när vi vandrade runt där, fikade i ett café som varit ett stall för en massa hunda år sen, och tittade i de små affärerna. Jag har ju varit där förut men jag slutar aldrig älska allt som ger mig en känsla av förr i tiden. Hade jag fått önska mig vad som helst hade det varit en tidsmaskin. Och att de funnits såklart. 




Det var lite regnigt och grått dagen vi kom men i onsdags var det stålande sol, med lite inslag av väldigt starka vindar.. Nåt annat kul har jag alltid tyckt är att gå och se vakterna vid slottet. Råkade även se dem byta av varandra, vilket ser ganska roligt ut då de har sin lilla ritual. Jag undrar om det inte känns lite överdrivet till och med för dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback