en såndär söndag

Jag kom på att jag skulle testa min vågtång efter några års uppehåll. Kändes som lite sådär lagomt söndagspyssel. Insåg sen att det var lite fult att jag gjorde det nu när jag tänkt fara och träna. Men det gör inte så mycket, jag hoppas på att det håller i sig resan ner till Skellefteå imorgon och till mamma på tisdag så jag slipper bry mig.


Sen blev jag ledsen för jag inte kom på att jag hade kunnat våga håret till balen, för mina s.k. lockar for ut med en gång. But i guess i'll have to get over that. lol
 
Snart ska jag äta, och sen tvätta och packa och sen dra till gymmet. Eller tvärt om. Gårdagen var förresten chill, myslördag med träning och sen drog vi ihop en liten filmkväll och såg Black Swan. Psycho film! Den var sjukt bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback