valborgs & 1 maj

På valborgs blev det hamburgergrillning, och häng med en massa folk hos Jobi tills det tillslut bara var fem av oss kvar i soffan vid halv 3 på natten. Var superdupertrevligt och mysigt med en massa söta människor. 

Igår var vi ungefär 14 pers som var och spelade innebandy på våran lediga dag i tre timmar och hade svinkul! Ännu några fler fina runda blåmärken på benen och ett par på armarna som var helt klart värt det. Att jag suger i mål har jag dock kommit fram till. Har stått två gånger nu och det är de enda två i mitt liv hittills, så, upptäckte att jag helt klart har något att förbättra. 
Efter att vi sen drog och käkade myste vi vid elden i den sol som faktiskt syntes till igår. Kan ju tillägga att de enorma snöflingorna som föll idag inte var särskilt välkomna. "Aprilväder" föreslog jag, men insåg sen att det var maj.
Det är maj nu. Och bara en månad och en vecka kvar till studenten.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback