“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

Än en gång, fullt upp! Så här kommer ännu en klumpuppdatering!

Onsdag förra veckan: Promenix på byn med Cristina och Jocke

Torsdag:

 
 


I fredags åkte vi till Luleå och shoppade, Jobi, cristina, Jocke, och jag.
I lördags var det dags för den fruktade milen. Än en gång Luleå. Vi sprang gymnasieutmaningen, vilket vi haft som en del av våra mål i idrott B, och även om min tid inte var den bästa (1:07:32) så är jag sjukt nöjd att jag klarade av det så lätt, med tanke på att jag aldrig ens testat springa en mil förut. Som längst har jag sprungit 7 km på band inne. Tog det därför rätt så lugnt eftersom jag inte visste hur mycket jag orkar beroende på vilket tempo jag höll, så gick trots allt relativt bra! Och roligt var det till och med



Efter detta maratonlopp (nej skämt å sido det fattades ett par mil eller tre för att bli det) satte jag mig för att göra min sista idrottsinlämning som jag "sparat" till sist.
Det är aldrig soligt i mitt rum, för det är på fel sida huset. 
Men går man och lägger sig 4 på morgon (då jag blev klar) så löser det sig. 

 
Tog lite sovmorgon. Var rutti och stängde av telefonen för att inte bli väckt, som vanligt då folk tycker jag sover för länge. Tur var det.


Hann ändå komplettera en lite uppgift, och därmed bli klar med allt skolarbete, och sen dra till Cristina och sola, käka glass, laga spaghetti och köttfärssås, och promenera.


I måndags agerade jag chaufför till Axel som skulle droppa gift i ögonen i Piteå. Passade även på att köpa varsin smaskig lyxshake. När vi kom hem åt "jag" glass med folk (as in jag åt inte förjagahdeingapengar) och tittade på när folk åt mat. Sen drog jag och jobi och städade mitt rum .. 
I tisdags åkte Jag, Jobi, Cristina, och Jocke, och badade. Första doppet för mig i år! Och sen var vi en massa kul folk och spelade beachvolleyboll och fick fina röda bett på benen som ett tecken att det äntligen blivit sommar. 

Igår hade jag två lektioner. Idrott och Spanska. Inlines och film. Vi spelade också innebandy enligt tradition på onsdagar. Vilket var minst lika roligt som vanligt. Idag hade jag min sista lektion på gymnasiet. Hade tyska men såklart slutade det med att vi pratade bort den och hade trevligt istället. 

Det enda som är kvar nu är tagga till nästa vecka, - utsparken, balen, studenten och allt som hör till! 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback