"If you don't know where you're going, any road'll take you there”

Det känns som att det här med bloggning har lite "slipped my mind" lite på senaste tiden. I alla fall den här veckan. Så jag berättar lite nu.
I måndags for Johannes, Jocke, Axel, och jag på en Northland match i Luleå eftersom PoE fixat fyra biljetter åt oss i Idrott B. Axel och Jocke stand in:ade för Matilda och Alexander, men vi hade kul med allsång i bilen, och med en hel del annat när våran humor barkade. 
Grymt roligt att se basket också, vilket jag inte gjort sen usa. 



Igår måste ha varit den mest ovärda dagen på länge. I fredag kändes det lite som en befrielse att göra absolut ingenting. (Förutom att traska till konsum och köpa lite godis). Alldeles ensam. Men det räckte. Igår hade jag så lite att göra att jag hittade min gamla (väldigt gamla) jeans jacka som var lite trång i ärmarna. Så jag klippte av dom. 
Vet inte om jag gillar det bättre, men då går den i alla fall att använda, om jag får lust till det. 




Sen fick jag nog av att göra ingenting. Jag överdriver inte ens, jag tror det där var en underdrift. Jag måste lära mig att göra ingenting. 
Så i alla fall for vi till Kanis, Jocke, jag, och Oskar, och gick upp i backen, klättrade på hoppen, på bergsklippan, kollade på stjänorna, och blev till och från avbrutna av Jobis underhållande samtal där hon och Cristina var nere i Resturangen och festade med folk efter skotertävlingen och banketten som varit. Förutom det var det norrsken som var så sjukt fint när vi var i backen. Jag kan inte komma ihåg något minne av att jag sett riktigt mycket norrsken förut (det är när jag säger det som folk som bor här uppe reagerar, haha). 

Idag var grillade vi lite hamburgare i det fina, varma vädret, hos Jobi och satt ute rätt länge. Jag fick även med mig en liten hög med kläder som hon skulle göra sig av med. Inte helt fel. Gratis kläder, och återvinning för miljön! Ungefär.
Vi kollade också på Not Another Teen Movie. Knäpp film. Men lite kul. 



Kommentarer
Anonym säger:

Vad betyder kläddrade på hoppen?

Svar: Klättrade! haha, ska rätta till det
Lina

2013-03-25 | 11:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback