“People are just as happy as they make up their minds to be.” ― Abraham Lincoln

Kunde visst somna igårkväll, vid 2, och vaknade helt av mig själv tio i 9 (wow vilken bedrift). Började 10:15 så där hade jag ju tur med tanke på söndagens fail. Vi kom igång med Psykologi B kursen idag, och det kommer nog blir rätt så kul, och intressant! Dessutom har vi börjat äta på Fluxen då vi treor blev utkörda från matsalen på skolan. En liten bit längre att gå, men inte ska man klaga över att få 70-kronors-mat gratis varje dag. YE, lite pr för älvsbyns gymnasium kanske? SItter nog inte fel. Och med en ny psykologikurs påbörjad och en annan avslutad, inklusive en religionskurs, så har jag sovmorgon till 10:15 även imorgon. Fick dessutom lite plugg gjort hos min fina pluggbyddy (guess who!) idag. Jamen ser man på vad positiva vi låter ikväll då. Som ett litet plus i kanten fick jag till och med äta en semla då jag kom hem från skolan.
 
I brist på annat tänkte jag passa på att göra en liten presentation om mig själv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback