"It's a cruel season that makes you get ready for bed while it's light out."

Det går inte att beskriva hur snabbt det känns som tiden går. Jag jobbar. Och jobbar. Och gör roliga saker så fort jag faktiskt inte är på jobbet. Det känns som hösten väntar runt nästa hörn, och hörnet är närmare än det borde vara. Vädret är så av och till. Och halva sommaren har redan gått?! Den började nyss! Tog ju studenten förra veckan..? 
Guess not. Men två roliga helger har jag trots allt haft även om jag jobbat hela denna. 

Festival X i Älvsbyn förra helgen. Det roligaste var nog att vara med mina bästa kompisar. Resten var inte så viktigt. Om än det var bra jobbat av tjejerna som fixade alltihop.

Förra söndagen hängde vi dessutom i Jobis stuga och badade, åkte raket bakom båten, och bastade, och badade lite till, och sen lite mer. Och åt taco. Och hade det supermysigt. 



Hade superkul i fredags då jag, Jobi, Oskar, Malin och Lisa drog och såg Rix fm i Luleå! Så grymma de var, speciellt Danny! Så fin person. Och Robin, och Anton som var allra först ut, och vi fick panik för att hinna ut från toaletterna för att inte missa honom. (Råkade även upptäcka att han råkar vara född exakt samma dag som mig! .. 7 Augusti 1993 ! haha )


Efter rix fm och lite runttittande vid hamnfestivalen åkte vi på Max istället. Somnade efter kl 2 och började jobba 7 igår, hade delad tur, slutade halv tio, så då drog vi till Oskar och fikade hans nygjorda cheese cake.
 
I övigt kom mamma i torsdags (vilket tur nog var min enda lediga dag denna veckan) och stannar tills på lördag. Imorgon ska vi göra nåt roligt för att hinna umgås!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback