äventyr i urskogen.

I förrgår fick jag nog av att sakna alla träningspass det blev medan det fortfarande var skola, när det var som bäst 12 pass i veckan med gymmet, idrott, badminton, och innebandy. Så jag drog ut och sprang 50 minuter. Så jävla skönt. Att det ska vara så mycket svårare nu då det är sommar och man jobbar! 

Igår var vi på äventyr mellan hundberget och rackberget för att hitta en sjö. Efter en massa plaskade och kämpande i en väldigt blöt skog hittade vi den lilla pölen, så vi fortsatte upp till rackberget och chillade och fikade i stugan ett tag. När vi sen skulle gå ner, tappade vi Jocke och Frans efter ungefär 50 meter då dom lyckades gå en minut innan oss. På nåt sätt lyckades även jag ta ledningen neråt vilket inte var den bästa idéen, och slutade med att jag och Oskar fick klättra (och i stort sett åka) ner för det steniga, jordiga, kvistiga berget mitt i urskogen (skämt å sido, men skogigt är det där). Vi kom tillslut fram mer eller mindre jordiga, skitiga, och myggbitna, efter att till och med sett en söt liten bäver!

Det går för övrigt inte heller att överdriva mängden av mygg vi fick äventyra genom. Och detta är inte alla bett och ställen dom valde att käka på.

 
Efter alla fått hem och ta en välbehövlig dusch åt vi supermumsigmiddag och åkte sen och hyrde Jack Reacher och var vakna halva natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback