'the dawn is not distant, nor is the night starless.'

Tre dagar kvar på jullovet. Istället för att ängna mig åt att plugga som jag faktiskt borde blev jag lite inspirerad. Lång historia, men i vilket fall som helst skulle jag leta upp mina bra pennor och allt sånt, men insåg att jag nog dragit med mig det ner till mamma och lämnat det där åt sitt öde, men jag hittade i alla fall ganska lämpligt en utskriven bild i mina skrivbordslådor.
Eftersom jag uppenbarligen inte är någon talang och inte heller hållit på så mycket sen jag var yngre så håller vi det lite sådär halft hemligt. Eller hur? 
Det höll mig i alla fall uppe tills en sjukt bra norsk skräckfilm började på 4:an igårnatt. Kallt Byte hette den. Älskar skräckisar, då dom gör sitt jobb och får mig att sitta på helspänn. Även om man vet hur det kommer sluta.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback