isvaksdopp, militärer, skog, radiointervjuer, sol, och lite annat.

Två rätt intressanta och väldigt intressanta dagar har infunnit sig. I tisdags åkte vi till Boden, vi i idrott B (Matilda, Jocke, Johannes, Axberg, jag) och HT:arna, för att bada isvak! Sjukt rolig erfarenhet. Även om jag och Matilda panikade lite först. Det läskiga var att inte ha en aning om hur det kändes liksom. Men det var inte så farligt! Hade dessutom en sån superjacka (som ska tåla vind och regn) att mina axlar var torra då jag kom upp, trots att vi hoppade i och for under med huvudet. 
Efter passade hungriga vi på att dra förbi MAX, kolla på militärer (mest jag och Matilda då kanske...), köra hem, och ha väldigt intressanta konversationer..

Igår trodde dom flesta att vi skulle behöva plågas med att vara på skolan 8:30 och lyssna på något i stil med en tråkig föreläsning om skog. Det var en tema-dag som visade sig vara rätt kul!
Vi funderade över våra framtider och val på engelska, och berättade (på engelska) om dom, gick vidare och lekte lite företag, svarade på frågor och tävlade mot den andra gruppen, och slutade med ett rollspel som faktiskt var kul. Kanske lite för att dom lyckades rikta in sig på mig då dom valde vem som skulle vara tha baaoows ... hehe okej nä nu skojade jag. Lite. Koncernledning, rättare sagt. Fick ta det slutgiltiga beslutet om vilken produktutvecklare som skulle vinna och dessutom grilla dom med en massa frågor innan. 
 
Sen ställde vi upp på att bli intervjuade av radion, jag, Axberg, och Torben. 
Roligaste dagen på länge! Dessutom var det väldigt soligt ute ... haha, helt ärligt, det gör mig så positiv och glad. 
 


Imorgon drar jag, Jobi, och Cristina, och kör ner till Västerås med mamma och stannar där en vecka då vi har lov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback