dagen efter.

Hade en så bra kväll igår! Det var otroligt roligt med alla dessa människor man känner mer eller mindre, och att bara kunna gå runt och prata (/halvskrika) med allihopa hit och dit. Till och med träffa på ett par stycken från min gamla högstadieklass! Vilket inte har varit något som hänt ofta sen vi slutade. Bästa kompisar, nya kompisar, gamla kompisar.. Så många älvsbybor, Så många från våran skola. Där ett tag var det till och med så fullt så dom inte släppte in alla som kom med en gång. Det hade inte kunnat bli bättre! Det vart ett sjukt drag. Mycket tack vare den coola dj:en också! Lägg namnet Joar Svartholm på minnet utifall att han blir känd en vacker dag. ;) 
Haha.

Idag tar jag en skön vilodag från gymmet, taggar om extra mycket för träningen, lyssnar på en massa musik, och längtar (och hungrar) ihjäl mig till vi drar och och käkar senare ikväll, så jag kan köpa mitt skrovmål. Det finns ju inget bättre dagen efter man varit ut. Eller hur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback