update.

 



Vi har varit utan internet eftersom de grävt av en kabel i backen, i en ungefär en vecka nu. Men i övrigt har jag varit upptagen med jobb, jobb, extra jobb, superrolig liten återträff med Matilda, jobb, fått bästa presenten från Jobi och snott hennes nagellack. Idag jobbar jag, och stressar runt som jag vet inte vad, för direkt efter jag slutar jobbet bär det av till flyget och Rumänien! Vi ska hälsa på Cristina (!), så det kanske inte blir skrivet så mycket här på några veckor. Men då jag kommer hem! När det blir vet jag dock inte, eftersom vi inte bokat hembiljetter än. Ha det så bra hemma i Sverige! Idag flyger jag för första gången sen jag åkte hem från USA.
Så, back to work. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback