"Running's a pain in the ass. But it sure gives me a nice one!"

 
Så skönt svettig, darrig och död jag var efter en oplanerad springtur. Var ute 40 minuter och körde intervaller istället för att köra på länge i lugnt tempo. (Som jag brukar göra eftersom jag tycker om det). Ok jag klockade ingenting men tog ut mig så det nästan gjorde ont. Skönt som fan. I efterhand.
Jag hoppas i övrigt på att innebandyn och badmintonen kan komma igång nu när hösten är här, för det är nånting jag saknat. Utöver allt annat jag saknat då förstås.

Var även in till Luleå idag i några timmar och hälsade på Ida, tog det lugnt, kollade på stan, etc, och hade lika trevligt som vanligt. Alltid lika lugnt och kul att bara hänga där en dag eller två. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback