"Jag fyller år idag!" - 20 år!

Kollade in på bloggen bara för att, och höll på att glömma att jag hade nånting att skriva om och var på väg att logga ut.

Men idag fyller jag iallafall 20 år! Helt sjukt.
Jag är inte tonåring längre och det känns som att tiden går fortare än nånsin. Undrar varför. Kanske det måste kännas så för att man ska orka med ett helt vuxenliv?
I alla fall så hade jag och Jobi, som fyller år på söndag, födelsedagsmiddag igår.
Idag jobbade jag, sov två timmar inatt, men hade supertrevligt med Jobi, Jocke, och Alexander, på lunchen då vi åt ute. Och efter jobbet då killarna hänkade på systemet. Kändes extremt konstigt, roligt, och ingenting, på en gång. Det var nog inte jag som var mest uppspelt.
Det här är väl egentligen den sista födelsedagen som för med sig ytterligare en "förmån" i livet.

Har fått middagar och blommor och choklad och pengar och lite smågrejer av alla söta vänner och familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback