födelsedagar och nya småprylar.

Då jag kom hem igår kunde inte mamma hålla sig. "Gå in på ditt rum" (småleende, med en exhalterad ton, inte den som säger att man gjort någonting dumt och borde skämmas). Där hängde en massa lappar precis överrallt. Överraskningen blev något mindre i och med den avslöjande meningen, men min söta mamma var för glad för att kunna hålla sig, poängterade hon. 

Fick utöver det höra att det märktes på mitt förra inlägg att jag bara sovit två timmar, så jag ber om ursäkt för det om någon uppmärksammat det. För att förklara vad jag menade med "förmåner" var det såklart min nyvunna rätt att handa på systemet. Så då vi var där fick jag en massa "grattis" från personalen. Och som en annan klok kompis till mig sa, så var det en "speciell känsla". 

Middag med fina vänner, jobb, lunch med dom bästa, systemet, tårta med sötaste familjen, och fina små överraskningar. 






 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback