Let him who would enjoy a good future waste none of his present.

Med en massa skola, nationella, promenader, träning, kompishäng och filmtittande, tappade jag bort bloggningen lite grann upptäckte jag. En hyfsat normal vecka i alla fall, förutom nationella tal, uppsatser, glass, och det till och från fina vädret. Cykel till skolan, vår (..alternativt bara "aprilväder") och sommarkänslor i luften. Det är äckligt nära studenten nu, och jag ser fram emot det med väldigt bittersweet:a känslor. Har i alla fall fått jobb i sommar! Blev uppringd i onsdag och träffades och skrev på i torsdags. Känns grymt skönt. Kan dock inte helt släppa tanken på hur mycket jag kommer sakna att gå till skolan och umgås varje dag istället för att kliva upp 6 på morgonen för att jobba.
Men har jag lärt mig nånting de senaste åren är det att det finns inte så mycket man kan göra åt att tiden går och vissa saker inte varar för alltid. Det låter så klyschigt så jag nästan vill säga åt mig själv att vara tyst, men så länge man tar vara på dagarna nu, så gör det inte lika mycket att de inte varar för evigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback