you're everything good, everything true.

Så på våra svenska- och engelskalektioner brukar jag och Johannes vara väldigt produktiva och sitta och skicka låtar till varandra på facebook, och tack vare detta upptäckte jag till exempel den här. bra.
 
 
Har en massa träningvärk från idrotten och konditionstestet igår. På måndag ska vi åka och paddla (kommer ta några timmar) och sen tälta med våran awesome-iga idrottsklass på 5 (eller 6) pers, i'm excited! Kommer nog bli sjukt kul. Igår agerade jag tredje hjulet åt Anna bara för säkerhetens skull sådär för att hon ville, och vi var i Boden och badade och åt pizza. Diggar bubbelpoolen. Och pizzan. Ikväll drar jag med Anna och följer på hennes badminton. Är det nån sport där jag faktiskt ungefärligt ändå vet vad jag gör så är det Badminton haha. Blir nog kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback