what's up?

Igår hängde jag med Anna och var tredje hjulet igen. Tydligen ger man någon sorts trygghet och gör det mycket roligare. Bra att man kan stå till tjänst! Hah nah men klart man ställer upp för sina bästisar.
Dock så fick jag tacka nej då Jocke kollade upp med mig och typ sju killar i klassen (8 pers - två banor) om vi kunde bowla igårkväll. Synd där! Men som sagt, vad gör man inte. 
Idag skaffade vi en extern hårddisk till mig eftersom min dator har problem. (Skärmen får ränder över hela sig till och från och man får ha magiska händer, vilket mest Alexander och pappa haft, och slå till den så den ska se normal ut igen. Så ska gå till datagubbarna i källaren på skolan och kommer säkert få lämna in den). Tur att man har världens sötaste farbror med en extra extern hårddisk, då jag har ungefär tre miljoner foton på datorn. (okej tre miljoner kanske var att ta i, men sjuuuuukt många bilder har jag då iallafall). 
Hur som helst är jag sjukt tagg på våran paddling imorgon! Våran bästa idrottsklass med mig, Matilda, Johannes, Alexander, Feras, och Barry, plus några till som tar en miljökurs på skolan. Och lärarna såklart. Kommer bli kuuul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback