Monday.

Oj så händelselös måndag. Men den var väl rätt trevlig iallafall. Inget fel på den direkt. Haha hursomhelst. Längtar seriöst till imorgon. För att det är skola. "Vad sa hon nu?!" tänker ni kanske då.. Nej men på riktigt, haha det är mycket roligare att vara i skolan med allihopa än att sitta och göra ingenting. Dock har jag övningskört en hel massa mil idag! Det är kul hur det börjar kännas som att jag liksom bara kör, utan att tänka på det liksom. Har ändå gått relativt fort känns det som. "Känns det som liksom" (?) Braaa att jag inte upprepar mig mycket.

Sen var det ju toppenbra också att jag on a whim bytte tema på bloggen och är så kunnig att jag inte ens kan byta bilden där uppe. Måste ta hjälp av Minna eller Ida, mina HTML-kod-genier till kompisar. Det dumma är att en gång i tiden klurade jag ut det där själv. Men då var ju det minst ett år sen och huvudet är numera fyllt med annat.

Idag var det äntligen lite soligt också! Finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback