loving life.

Har haft en sjuuuukt rolig kväll hos Matilda! Gänget från klassen och några till, 11 pers typ. Älskar verkligen gänget! Vi spelade en massa spel och avslutade med att köra Maffia i flera timmar. Kan inte fatta att jag aldrig lekt det förut. Jag tror alla behövde en lugn hemma-mys-spel-kväll efter förra helgens äventyr. Så supertoppensjuktkul!
Slutade vid två idag. Åkte hem och städade till lite i röran. Cyklade tillbaka till skolan och for sen tillbaka hem, fast med Alexander och Barry. Sen kollade jag och Alexander på film tills vi drog till Matilda. Awesome fredag!
 
Har förövrigt träningsverk i högerarmen från badmintonträningen igår. Fick börja med att stå och spela med den sötaste lilla killen nånsin! Sen en annan yngre tjej, innan jag tillslut spelade med Jocke (som går i min klass) och hans lillebror i nån timma. Dom var sjukt duktiga och nog fick jag motion (!), och det var askul! Älskar badminton. Jag kan förbättra mig, men trots allt gick det rätt bra! Enligt Jocke: topp tre av alla tjejer han sett!
Då blev jag glad! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback