the day of today.

* Blivit made fun of ett antal gånger på grund min lilla olycka där jag av misstag i bilen påväg till Luleå i lördags råkade spotta ut en liten klunk med dricka ungefär som en liten dusch sådär halft över Oskar och Matilda, och mig själv och mitt hår. 
* Uppmanad till 3-sekunders-pussar i utbyte mot saker.
* Utsatt för blåmärkesskapande ninjagrepp runt mina handleder ett x antal gånger. 
* Blivit tillsagd på engelskalektionen att det inte var nå roligt då jag pratade engelska eftersom jag lät så bra (haha söta).
* Facerape:ad ungefär en och en halv gång på en och samma lektion (helt utan min vetskap).
* Orienterat i plötsligt ankommen snö på cirka en hel massa centimeter i en timma på idrotten.
 
Ja, men en vanlig dag på Älvsbyns Gymnasium med min SPNVTE-klass. ♥ 
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback