light like a feather.

Idag har varit en sån där dag då det mesta bara känns bra. Och lätt. Och kul. Det hjälpte antagligen att solen skinit hela dagen, sånt gör mig glad. 

Det var till och med roligt att spela upp en scen av Hamlet på svenskan som vi övat på (och inte alls var så förberedda på, men det var inte alla andra grupper heller, så det gjorde bara det hela mest roligt).
Fick sluta efter det eftersom vi inte hade någon idrott, inte helt fel nån gång ibland sådär! Hade heller inte någonting emot att gå på en timmas körkortsteori nyss. Och sist men inte minst ska jag cykla iväg till badmintonträningen om någon minut. Bara det gör mig glad, jag kan cykla, överallt, och det är så nära, går så fort. Haha, kommer bli lite ledsen då snön kommer för att stanna. Men fint är det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback