uppochner.

Dagen idag började som en bra, rätt produktiv dag med spanska, tyska (tyskaprov) och franska, sedan lunch. Efter det blev det ungefär den mest patetiska eftermiddagen jag haft på ett tag. Satt i ungefär fyra timmar i soffan, under tiden dom andra kom och gick, satt där ett tag, hade lektion, och tillslut slutade för dagen, för att jag försökte jobba på mitt religionhemprov. Gjorde lite nytta där iallafall och är nöjd över det. Men, fyra timmar. Effektiv skrivtid, en timma, kanske. Men vad gör man, jag är bara lika långsam som jag alltid brukar vara, och mest trolig kommer vara. 
Kom hem närmare fem, och försökte iallafall få mig själv på lite bättre humör med pepparkakor och julmust! Premiär åt och drack det igår, så gott och juligt. Och dessutom ett avsnitt av stargate SG1 som den nörd jag är. Och min skönaste, mjukaste, mysigaste säng. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback