skyltsöndag.

Fredagskvällen spenderades med tjejerna och Alexander hos Jobi med x-factor, maffiaspelande, kortspel, och bilkurragömma på byn. Igårkväll end up:ade vi där igen, fast jag, Axel, Alexander, Malin, Oskar, och Frans (och Cristina såklart då hon bor där haha) med maffia- och cirkusspelande och mys. Tillslut var det jag och Oskar kvar där vi satt och spelade cirkus med Jobi och Cristina till 5 på morgonen. 
Idag traskade jag upp på byn och hängde med Oskar och co. på skyltsöndag och skulle kolla på både Jobi och Cristina som var med i luciauppträdandet, men såklart kommer jag fem minuter sent, precis då dom är klara. Vi gick runt och fördrev tid i ca två timmar, till kl 18:00, för att se fyrverkerierna. Det var så synd att det inte är någon snö i år! Skyltsöndagen kändes plötlsigt inte alls det minsta julig. Dock så hade det tydligen inte varit någon snö förra året heller, men då var jag ju inte här.
Det var hur som helst mysigt med fyrverkerier (älskar fyrverkerier!), och vi har dessutom satt upp adventsljusstakarna idag, och jag min adventsstjärna i mitt rum. Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback