öppet hus & boda borg.

Öppet hus igår! Jag och Nina hade vårat superfina intressanta bort med mina färgglada röd-vita usa-grejer på halva bordet och hennes svartvita Auschwitzgrejer på andra. Skulle själv varit mycket intresserad. Dock så är öppet hus tydligen inte obligatoriskt för niorna längre, så såklart kom inte många. Men det var en kul dag iallafall, med lite försök av oss tjejer i klassen att spela maffia över borden dä vi stod och gjorde våra jobb i korridoren.
Cyklade (cyklade) sen hem och pluggade körkort, och fick den sista fasen godkänd. Åkte sen till Jobi på kvällen eftersom hon saknade att plugga körkort (haha?!) så hon hjälpte mig med lite frågor! 
 
Idag följde jag Jobi ( + några av hennes kompisar), Kajsa, Rebecca, Madde, och Christina, till Boda Borg (i Skellefteå)! Fångarna på fortet-style, det var superroligt! Jag hade aldrig varit där tidigare, hört talas om det en massa, och alltid velat åka dit någon gång förr eller senare. Så det var jättekul!
 
Imorgon är vi komplediga. Skönt! Måste dock vakna vid 7 iallafall. Har två körlektioner imorgon, och den första är vid 8. Imorgon måste bli en produktiv dag. Wish me luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback