every day i'm.. (nån mer som sjöng det där i skallen?)

Igår skulle jag till tandregleringen i Luleå, påväg ut från skolan för att stessa till bussen går jag förbi Axel, vilket slutar med att vi tar Axels bil till Luleå istället. Och passar på att hälsa på Ida och Kalle. Supertrevligt!
(Dessutom fick jag köra hem!! iiihh, första gången i Luleå.. storstan... haha. Dock så fick Axel vara helljuskontrollant, som han så fint sa det, så att jag skulle komma ihåg att inte blända någon alltså, och tvärt om).
Dagen har bjudit på två inställda lektioner, två lektioner med bara några av oss faktiskt kvar på skolan, och sist idrott. Klockan fem hade jag möte (tyvärr utan Anna) gällade vårat projektarbete med två trevliga äldre snubbar från dansdraget. Känner mig riktigt business woman-aktig. Haha nej, men, det är iallafall roligt, och väldigt givande.
Kom just hem från badmintonträningen för ett tag sen. Sjukt härligt och kul idag, jag bara älskar träningen det ger. Och att känna att man faktiskt blir bättre, och faktiskt blivit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback