the life.

Så i tisdags köpte jag mig ett par sköna, väldigt mjuka, vita, shorts från Hollister och ett par nya, fast den här gången låga, och typ vinröda, converse. Happyface!
I onsdags åkte jag en sväng till Berits good bye party och sen hängde jag med Jacob, Jordan och Brayden at Nate's house och spelade tv spel och kollade på Star Wars (då inte Mulan på VHS fungerade haha).
Och i torsdags var det graduation!! På kvällen åkte vi till the graduation party på skolan med alla seniors och djungel tema, där det fanns uppblåsbara leksaker (eller vad man nu ska kalla det), mechanical bulls, mounting climbing (vilket jag gjorde för första gången som jag alltid velat prova!), photo booths, utlottning av massa grejer, lazer tag, karaoke, food, och en lika sucky comedi show som at the break out. Men det var rätt så nice att stanna uppe till klockan tre (utan curfew) och sedan åka över till Jordans house (där dom var vakna iallafall) och vara halvdöda i sofforna och kolla på dumma filmer innan vi drog oss därifrån vid 6 tiden.
Somnade efter 7 och vaknade vid 12, sen åkte vi och campade igår kväll (fredag). Det var så great. Lisa hängde på (hon som åker hem på måndag!!) och sen var det Nate, Jacob, Brayden, Jordan, och jag. Vi åt (eller jag smakade) läskiga bratwursts (sausage - inte hot dogs) och pratade runt the camp fire och sjöng massa sånger och killarna tog stämmor.
Åh Amerika.
Nate, Jacob, Brayden
and Lisa, and Jordan
så gott var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback