the last real day of High School!

Fredag:

På PE:n brydde sig Grover inte om vad vi gjorde. 
Så vi gick fram och tillbaka i skolan, lite hit och dit, och till the vending machine.
Sen åkte vi till Wingers efter skolan, för att fira "sista" dagen!
(yes i cut myself out of the picture.. haha)
Jacob (or should I say Mario?) trying on Jordans mustache (and Nate's hat).

Så direkt efter skolan (eftersom vissa av oss inte ville skippa third hour och vissa av oss inte ville skippa fourth) åkte vi till Wingers - Jag, Birgit, Jacob, Nate, Jordan, och Brayden.
(Sista riktiga dagen i High School är avklarad! På måndag ska jag ta finals dock).
Sen kom jag iallafall hem vid 5:15 och hela min familj höll på att stresstäda då jag berättade att mamma hade kommit med på det tidiga planet från Salt Lake City klockan 5. Haha. Det tar typ en halvtimma eller nåt från Salt Lake till Idaho Falls. Och för att åka till IF härifrån tar det också typ en halvtimma. Och vi kom inte härifrån förrän efter 6 tror jag. Men det gick bra, mamma stod och väntade utanför flygplatsen (som inte är så stor alls) och vädret var alldeles fint och grejer. Berit hade slagit vad om att jag skulle gråta då jag träffade mamma igen. Jag föreslog att slå vad om fem dollar att jag inte skulle göra det. Det gjorde jag inte heller. Haha jag känner mig så känslolös. Klart jag sprang fram till henne (till och med lite hoppande sådär) och kramades. Men det var mer som "Heeeej! igen. haha vad knäppt, men kul!" Typ så kändes det. Sen åkte vi till Pandra och åt iallafall. Förutom att jag inte åt då, efter en enorm All American Burger at Wingers. Men ja.
Sen åkte vi hem och jag och Jessie åkte med Jacob och Jordan till the Avengers för dom ville ta oss på en dejt. Vi var lite sena så vi missade början, men det var det värt då killarna kom och hämtade upp oss och Jacob sa "Hej, hur är det?" till mamma! Haha.
Apropå det, Nate och Jacob tycker det är hemskt roligt att säga "Jaa". Vilket det faktiskt är. Dom är så himla söta då dom säger det hela tiden och kollar på mig med deras alldeles smiley faces. Haha, Jordan sa att han har blivit attached till oss. Mig och Birgit. Jag börjar ju också bli alldeles attached till mina söta amerikanska bff:s.

Åh och efter bion då vi skjutsat hem Jessie åkte vi efter lite tvekan (eftersom klockan var typ 11) till the goodbye party. Det var mysigt iallafall, även fast vi missade det mesta.
Super dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback