busy times!

aaahh forlat jag har varit sa upptagen med att plugga och hang outa dom senaste dagarna sa jag har inte hunnit blogga! Lovar att gora det sa fort jag far tid, forhoppningsvis ikvall.

Imorgon kommer mamma hit! I'm so excited. Except for vi skandinavier och Birgit har planerat ett goodbye party imorgon (gah imorgon!? kanns mer som .."pa fredag.. om hundra ar typ"). Sa jag vet inte om jag kommer hinna vara med, men forhoppningsvis kan jag snabba mig forbi iallafall en liten stund. Sen ryktas det ocksa om nat senior party som alla ar inbjudna till imorgon ocksa. Men det kommer nog inte sta pa mitt schema.


Okej jag har lite tid att blogga just nu, sa jag borjar:
I tisdags var jag hemma hela dagen och jobbade pa att gora om historia projektet. Jag blev iallafall klar och det blev mycket battre. Idag hade vi presentationerna. Den enda som pratade i flera minuter i varan grupp var Birgit. Jag och Bree var ungefar lika oforberedda sa vi sa i stort sett "ah och sa bla bla och sen, bla bla....uhm... aah..och sen var det sa". Men jag tror Mrs Ashton gillade vad jag hade skrivit om iallafall. Sa anyways, I'm glad I'm done! Pretty much. Behover bara fixa med min research.


Igar drog jag, Jacob, Nate, och Birgit till Smith Park och spelade tennis. For skojs skull. Sen akte vi och kopte (behovde inte ens betala, wiihooo guy friends! ..haha) giladies.. eller vad dom nu heter. Kan inte stava det. Har aldrig haft sanna forr sa det var annu en amerikansk grej! Love it. Plus att dom var jattegoda. Det var frozen custard med som slushy smaksatt grejs. Uhm, ja. Ni fattar va? ...


Pa lunchen idag drog vi till Taco Bell och at, yummy! Och billigt. Dang jag har fortfarande 4 dollar pa mitt matkonto pa skolan.. och bara en dag kvar!!

Har jag namnt att tiden gar fort?!

Nu nar min sista timme ar over ska vi dra till Jamba. Jag hade glomt att jag och Lisa planerat att aka dit eftersom hon owed me one because of a bet, sa jag, Jacob, Nate och kanske Birgit skulle aka och spela basket och hang outa. Men nu ar ju dom varldens basta kompisar sa vi aker dit allihopa.

Har forresten massa bilder fran skolan att visa ocksa, sa hang in there! Vi har fatt vara yearbooks ocksa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback