tuesday.

Idag hade vi inte practice så jag följde med Birgit efter skolan istället och så stannade vi till på the BYU-I store och köpte oss sweatshirts och sweatpants. Eller jag köpte byxorna och Birgit tröjor.
Sen gick vi i blåsten till Broulims och sen till Jamba Juice and got a Jamba, - smaskigt. Sen hängde vi runt hos henne innan jag åkte hem.
Skolan var bra. Jag, Birgit, och Angie brukar inte engagera oss så mycket i PE:n, men idag spelade vi äntligen volleyboll igen så jag och Angie blev excited och drog iväg för att spela.
Jag fick bollen i ansiktet och Angie missade den.
Sen förlorade vårat lag.
Så då gick vi tillbaka till Birgit och satt i Grovers rum istället. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback