prom plans for tomorrow!

Hade en bra dag i skolan. Pratade med Nate efter historian och insåg att inte nog med att jag var tvungen att hitta en klänning idag, men jag måste ju fixa den där blomgrejen (bouteneir) att sätta på honom också. Haha. Det löste sig iallafall, min vmamma ska ordna den imorgon medan vi är på the day date. Och jag hittade en klänning! Inte sådär superfancy som så många här har, typ stora feta balklänningar som puffar sig. Min är mer enkel, vit och typ siden, lite sådär Marilyn Monroe aktig. Det föredrog till och med Jacob framför dom enorma puffiga ones, så jag tror det kommer funka. Nu är det ju inte han jag ska gå med. Men ah. Iallafall. To prove a point. Haha.
Har världens bästa familj, Jessie hittade gick runt och hittade alla fina klänningar (i min smak) so I could stock up on them i provrummet, medan Becca höll mig sällskap och hjälpte mig med dragkedjorna. Stephanie hjälpte till lite sådär mammigt ..och Cami, var bara där.
Rätt så stolt över att vi lyckats med alltihop så snabbt! tihi.
Jessie's klänning var inte klar än, och min behövde ändras också. Så medan vi är på dejten ska Stephanie åka och hämta våra klänningar i IF och sen fixa blomman åt mig.

Vi åt på Panda Express (yummy!) efter att ha ditchat en china resturang där ingen verkade vilja ta nån beställning, sen kom Nate och Jacob och hämtade mig då vi kom hem för att se på sista lord of the rings.
Vi var alla så supertrötta så det var mest som "uuuuuuuuuh... im gonna fall asleeeeep". Haha, men det var kul iallafall. Nu har jag avverkat alla filmerna på en och samma vecka! (inte för att jag kommer ihåg så mycket av vad som hände men, jag gillar dom iallafall så vi behöver inte låtsas om mitt short-term memory).

Killarnas plan för imorgon är att vi ska go boating, och tubing, alltså.. åka båt, och åka på en sån där ring bakom båten.
Det är fortfarande rätt så himla kallt i vattnet så vi ska ha wetsuits på oss. Har aldrig prövat det tidigare så det blir ju spännande.. Sen skulle vi på middag, och efter det åker vi hem och får tid på oss att göra oss i ordning innan dom hämtar oss för dansen. I'm so excited!

Now I need to get some sleeeep, klockan är typ 12:36 här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback