monday - and the last week of school (pretty much).

Spenderade min söndag med att städa lite grann i huset medan alla var i kyrkan eftersom det var Mother's day. Det uppskattades. Jag missade tyvärr en fancy frukost för jag var så trött på morgon efter lördagen så jag bara drog täcket över huvudet och sov vidare.
Sen åkte jag till Jacobs hus för han hade sagt att han kunde hjälpa mig med mitt projekt, så han ritade två av dom fem political cartoons vi skulle göra. Haha, snacka om tur för mig! Bästa kompisen ever liksom. Sen när jag kom hem vid tio fortsatte jag jobba.. till 3:30 på morgonen. Men jag blev klar!
Trodde jag.. såklart missade jag att det inte skulle vara double spaced så nu måste jag skriva om alla fem förklaringar till bilderna och lägga till typ dubbelt så mycket information.. det är vad jag ska jobba med nu.
Så fort jag kom hem gick jag och la mig och sov i två timmar. Har aldrig varit så trött som jag var tidigare.
Det är förresten supervarmt och stekande sol idag! Eller det var iallafall. Vi traskade ut på lunchen och satt i gräset ett tag. Hade dock på mig svart och mjukisbyxor (eftersom jag var så trött och obrydd imorse), vilket inte var det bästa valet. Imorgon blir det sommarkläder som gäller minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback