the drive in movies!

Det var typ det bästa jag gjort här på andra sidan sen jag kom hit. typ. Det var iallafall superkul, och det bara ryker amerikanskt om det hela!
Jacob och Jordan hämtade mig typ två timmar innan filmerna började, och så åkte vi lite hit och dit och fixade soffkuddar, filtar, presenningar, och dynamo radios... (som vi fick veva stup i kvarten för att få ljud på.. det var lite underhållade. Den hade även bland annat larm och ficklampa! Fancy huh?). Sen hang outade vi, åt lite cookie dough, lite nybakade kakor, spelade guitar hero, sjöng guitar hero, sög på guitar hero, och åkte och hämtade upp Birgit och Vilma.
Vad som också var superkul att Jessies kompisar liksom också är med i det gänget så hon var också medbjuden men åkte med Annelise och Brayden senare (fast dom kom till bion innan oss).
Jag, Jacob, och Vilma hade en annan killes supercoola gamla truck och låg på flaket och var coola. Annelise, Brayden, Jordan och Jessie var i deras bil och hade det varmt. Men vi på flaket hade ungefär så många filtar över oss att vi inte kunde se filmen. Fast det gjorde inte så mycket för vi brydde oss inte så himla mycket om filmerna iallafall.
Först var det the three stooges, och sen wrath of the titans. Den första sög riktigt hårt. Den andra var säkert bra. Men det hade inte vi så stor aning om.
Planerna för veckan är att kolla på alla Lord of the Rings filmerna eftersom jag aldrig sett dom (...).
Vilma berättade om sina actionfilmer hemma i Danmark och jag sa att jag hade sett alla star wars filmerna. Jacobs reaktion var: "ahh why do you guys have to be European?!?!" och syftade på att vi kommer åka hem så han kommer inte kunna hänga med coola oss nåt mer.
Haha..
Fick mig en förkylning och en lånad tröja som jag som jag somnade i och har hängt i hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback