Last update before Vegas?

Yay jag far en chans att blogga innan Las Vegas! Jag kom pa att igarkvalls bloggning skulle ju mest troligt bli sista gangen pa flera dagar (och visst skulle ni sakna mig?? ....... haha) men sa sitter jag har i datalabbet. Har study hall, sa vi brukar ga hit pa onsdagar. Anyhooowww.

Sa tennis ar installt idag for att det skulle regna. Sa jag aker hem efter skolan och snabbar mig och packa och greja och fa i ordning allt infor imorgon, och sen hoppas jag nagon kan ta mig till Birgits hus vi fem sa planerade vi och hennes guyfriends att aka till Jama Juice. Later sa valdigt lockande! Sa hoppas det blir av. Sen iallafall stannar jag nog mest troligt, om allt works out, hos henne och sover over.
Det var planerna det.

Och just det.. failade totalt history idag.. jag hade laxa.. vi skulle skriva ett quiz, bevisa att ett citat om the 1920s var sant mha fakta, och jag tankte att vi skulle gora det pa lektionen idag.. men nej, saklart missade jag hennes instruktioner och fick kanna mig dum. Jag var inte den anda dock, men Vilen lyckades gora sin under lektionen och Tyler.. ar Tyler, sa han brydde sig inte..
Naja....!

Har jag natt mer att saga tro? ..nej.. fast jag glomde uppdatera om att vi gjorde den dar flash mob:en pa lunchen i fredags. Det var superkul aven fast vi kande oss ratt sa dumma. Men vad gor det. Det haftiga var mest att det kandes verkligen som vi var med i typ high school musical eller nanting dar vi dansade! haha. Varan skolan ar ju liksom hur lik som helst, typ. Jag menar: Wildcats - Bobcats.. rott och vitt (och gratt ocksa) ar skolan farger.. och sen gymmet ser ju typ lika dant ut. Och varan stora coola matsal fylld med dansade elever! Och high school musical sanger. Hahah. Okej, iallafaaall.. det visade sig att killen som fyllde ar var en kille som var min engelskaklass forra trimestern. Det var lite kul! Eftersom jag inte fattade det fran borjan.. sa jag bara "what Jacob....?". Haha.

Hur som helst. Ska ta med mig bada mina fina kameror till Las Vegas och forsoka att ta en massa bilder!! ..och inte bara be andra ta kort pa grejer at mig.. nej..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback